Mysig fredag...

Igår blev det en skön fredag, ingen stress. Hann tom med en lång promenad med Billy på lunchen och fick njuta av solens strålar för en stund:)
När jag hade hämtat barnen från skolan tog jag med Fanny och lämnade henne för att dubba film. Hon har gjort det ett par gånger och hon älskar det:). Efter det åkte vi till nästa "jobb" då det var dags att prova lite kläder för min fina vän Terece nya barnkollektion Love Forever girl som jag snart ska börja sälja:) Så mycket fint, längtar till kläderna kommer. Här nedan ser ni några smakprov av det som kommer. Foto: Ulrika Turesson 
Fanny passade även på att testa en tofs, lär finnas med på önskelistan i år;)
Kvällen blev det mysigt fredags häng med min kompis Katja:) 
Nu är det lördag och cup för Felix väntar och ingen är gladare än jag att solen kikar fram även idag:)
önskar er en fin lördag!
Kram C

Kommentera inlägget här :